در این مطلب بزرگ کردن سینه با ورزش ، نکاتی در مورد پستان های زنان و بزرگ کردن سینه با ورزش گرداوری شد

بزرگ کردن سینه با ورزش ، نکاتی در مورد پستان های زنان

 

رژیم غذایی برای افزایش حجم سینه ها
روش طبیعی توسط بسیاری از زنان برای افزایش اندازه سینه خود و اجتناب از خطرات بالقوه و عوارض ناشی از اعمال جراحی ترجیح داده می شود. چندین غذای طبیعی و سالم و بی خطر می تواند به زنان کمک کند تا سایز پستان خود را افزایش دهد.

به اندازه کافی مواد غذایی استروژنی بخورید – استروژن یک هورمون قوی جنسی زن است و سطح مناسب آن می تواند به بزرگ شدن بافت پستان منجر شود. تستوسترون همتای هورمون مردانه است و رشد پستان را کاهش می یابد. از کربوهیدرات غنی از مواد غذایی مانند ( چیپس، کراکر و برنج سفید ) برای حداقل رساندن تولید تستوسترون اجتناب کنید. منابع عالی از استروژن طبیعی عبارتند از ( کدو، سیر، لوبیا قرمز و نخود خرد شده، فراورده های سویا، بادمجان، بذر کتان، کدو تنبل و کدو ) می باشد.

میوه ها و سبزیجات تازه بیشتر مصرف کنید – میوه ها و سبزیجات نه تنها دارای آنتی اکسیدان قوی هستند همچنین به تنظیم سطح هورمون تستوسترون در بدن کمک می کند آنتوسیانین و آنتی اکسیدان ها به ساخت بافت سالم و محافظت در برابر صدمات ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. حداقل چهار وعده در روز مصرف کنید و شامل زغال اخته و توت فرنگی باشد.

سویا بخورید – محصولات سویا دارای ایزوفلاون است که می تواند سبب افزایش سطح استروژن بدن و رشد بالای سینه شود. محصولات سویا نیز سرشار از پروتئین هستند و می تواند به ساخت و تعمیر بافت های آسیب دیده در بدن کمک کند. شیر سویا با انواع طعم در دسترس است.

چربی های سالم در رژیم غذایی داشته باشید – چربی های اشباع نشده ( تک اشباع ) بهترین انتخاب برای افزایش اندازه سینه هستند. چربی های ناسالم سبب بزرگ شدن همه مناطق مخصوصاً در نواحی ( باسن، ران ها و شکم ) می شود که بسیاری از زنان دوست ندارند. چربی های سالم دارای اسیدهای چرب امگا 3 می باشد و برای قلب و سلامت مغز مفید هستند. سعی کنید ( روغن زیتون، آوکادو، آجیل خام و ماهی آب سرد ) را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

 

تمرین ورزشی برای افزایش اندازه سینه

  • یوگا یا پیلاتس

یوگا یا پیلاتس

این نوع از ورزش نه تنها سبب تقویت ماهیچه ها می شود بلکه سبب افزایش عضلات قفسه سینه در زیرپستان می شود.

  • Push-ups

Push-ups

با استفاده از روش های مناسب راست نگه داشتن پشت و بدن در یک خط مستقیم سبب بهبود چشمگیر عضلات سینه ای می شود و سبب سفت شدن و تقویت عضلات سینه ای می شود.

  • تمرین  با صندلی

تمرین با صندلی

برای این ورزش نیاز به استفاده از یک صندلی با بازوی استوار می باشد. شما باید هر دو دست را در حالت استراحت با گرفتن صندلی به صورت مستقیم نگه دارید و بدن را بلند کنید. صندلی از پشت بگیرید و بدن خود را به بالا فشار دهید و به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس رها کنید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

  • فشار دادن کف دست

فشار دادن کف دست

محل کف هر دو دست را به هم فشار دهید ( به اندازه 5 شماره ) و سپس به آرامی رها کرده و این کار برای 10 بار تکرار کنید.

  • پوش آپ اصلاح شده

پوش آپ اصلاح شده

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید، چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد، شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید، آرنج ها را قفل نکنید، باید این حرکت را ۱۰ مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر می رویت تعداد این دفعات را بیشتر کنید.

  • پوش آپ توپ بر روی زانو

پوش آپ توپ بر روی زانو

الف) در مقابل یک توپ زانو بزنید و در حالی که پشتتان را صاف و قائم نگه داشته اید دست های خود را بر روی توپ قرار دهید.
ب) با انجام بازدم به آرامی بر روی توپ سینه بزنید و پوش آپ کنید و سپس با انجام دم به آرامی به حالت اول باز گردید.این تمرین را ۲۵ – ۲۰ بار تکرار کنید.

  • پوش آپ دیوار

پوش آپ دیوار

در مقابل دیوار با فاصله ی یک متر بایستید و دست ها را به دیوار تکیه دهید و با کمک دست به دیوار نزدیک شده سپس دور شوید.

  •  پِرِس وزنه

 پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قرار دهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سمت سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود. این حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.

  •  پرواز دست ها به پایین

 پرواز دست ها به پایین

الف) روی زمین بخوابید به صورتی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.
ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند، دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

طب سوزنی و تاثیر آن در بهبودی حالت وفرم سینه ها

طب سوزنی زیبایی می تواند برای بالا بردن سینه و افزایش شکاف بین پستان ها به طور طبیعی مورد استفاده قرار بگیرد.بوسیله ی کار کردن با انرژی طبیعی بدن، بهبود ثبات  سینه و ظاهر سینه امکان پذیر می شود و فاصله ی بین پستانها ها برجسته می شود.

طب سوزنی در چین سالها مورد استفاده قرار گرفته و در واقع به تنظیم هورمون های بدن، بهبود سلامت و بافت پستان کمک می کند. شما همچنین می توانید سایز سینه را تا 30% افزایش دهید.

این درمان ها تنها قسمت بالایی سینه را تغییر می دهد، به آن ظاهری توپر و گرد به سینه ها می دهد. درمان ها تجمعی هستند بعد از چند هفته یک تغییر تدریجی اتفاق می افتد. دوره های درمانی بزرگ کردن سینه و بالا بردن سینه ی لوتوس سفید همچنین می تواند بسیاری از مشکلات سینه را برطرف کند. از جمله سینه های دردناک،ورم سینه،انحراف نوک سینه،تولید ناکافی شیر وسینه های افتاده.

بعد از 6 دوره درمان یک تغییر قابل توجه و محسوس در ظاهر سینه ها دیده می شود. سینه ها سفت تر و در قسمت بالایی گردتر هستند، بالا رفته و دیگر به آن مقدار افتاده نیستند. ماهیچه های بالای سینه قوی تر شده که این ظاهری بالارفته به سینه ها می دهد.