این مطلب در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی با روش های طبیعی و طب سنتی آماده شد

بزرگ کردن آلت تناسلی با روش های طبیعی و طب سنتی

 

بزرگ کردن طبیعی آلت تناسلی طب سنتی

 

1- یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان ورزش کردن است

برای دستیابی به یک نعوظ خوب، جریان خون آلت شما باید مناسب باشد. با برقراری یک جریان خون مناسب، شما می‌توانید نعوظ خوبی داشته باشید. با انجام ورزش منظم، شمامی‌توانید جریان خون را بطور چشمگیری بهبود ببخشید . در نتیجه بهنگام آمیزش آلت شما سفت‌تر خواهد شد.

 

2- بهترین مواد غذایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تا می‌توانید از سبزیجات تازه، میوه و ماهی استفاده کرده، مصرف چربیها را به حداقل برسانید.

 

3- استفاده از ویتامینها و مکمل ها میتواند به شما برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کمک کند

بعضی مواد مثل ویتامین B12جینسینگ می‌توانید انرژی و توان جنسی شما را بیشتر کنند. این افزایش انرژی، اعتماد به نفس شما را بالا برده موجب بزرگ شدن آلت تناسلی شما می‌شود. بیاد داشته باشید که مهمترین نکته برای آمیزش موفق داشتن اعتماد به نفس است.

 

4- مصرف الکل ، سیگار و داروها باعث تضعیف آلت تناسلی مردان می‌شود

بدون شک بیشتر داروها برای بدن مضر هستند. هر چه زودتر دخانیات را قطع کنید. افرادی سیگاری نسبت به غیر سیگاریها نعوظ ضعیفتری دارند. سیگار با ایجاد انقباض عروقی موجب تضعیف آلت تناسلی مردان می‌شود. در مورد مصرف داروها حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

 

5- ماساژ دادن کشاله ران از روش های طبیعی و مطمئن بزرگ کردن آلت تناسلی

ماساژ نیز همانند ورزش در برقراری خون مناسب، نقش دارد. روزانه با ماساژ آلت و ناحیه اطراف آن جریان خون آن را بهبود بخشیده وآلت تناسلی خود را بزرگ کنید و توان جنسی را تقویت نمایید.

 

6- ایجاد محیط غنی از مواد غذایی خاص برای تقویت جنسی و در اختیار نهادن کلیه عناصر و موادیکه برای رشد آلت لازم است.

 

بزرگ کردن طبیعی آلت تناسلی طب سنتی

طب سنتی برای بزرگ کردن و تقویت آلت جنسی مرد , داروهایی دارد که شاید در نظر اول این داروها عجیب به نظر برسد . اما کسانی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هر راهی به جز جراحی را پیموده اند , بد نیست این داروهای سنتی را نیز امتحان کنند . شاید افاقه کرد !

 

1- برای برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان , چند کرم خاکی باغچه را در یک ظرف ریخته و آن ها را بشویید . سپس آن ها را در آفتاب بگذارید تا خشک شوند . سپس کرم ها را با کمی میخک و دارچین و جوز آسیاب کنید و با کمی پیه مرغ ذوب شده خوب مخلوط نمایید و آلت تناسلی را , هر روز روزی سه بار با آن ماساژ دهید .

 

2- ده گرم تخم کاهو , بیست گرم گل کتیرا , ده گرم تخم گشنیز , ده گرم گلنار و ده گرم بلوط را آسیاب کنید و هر روز کمی از آن را بجوشانید به قدری که غلیظ شود . سپس روزی سه مرتبه این دارو را میل نمایید .

 

3- مصرف روغن بیگر همراه با مکمل پودر جینسینگ h-40 در حد کمال توصیه شده است. این دو محصول با انجام هم­افزایی و سینرژی خواص و کارکرد یکدیگر را تقویت میکنند. این یک راه تضمینی برای بزرگ کردن آلت و حل تمام مشکلات جنسی اعم از زودانزالی (زودارضایی، انزال زودرس)، مشکلات نعوظ و شق نشدن آلت و عدم توانایی آلت برای حفظ سختی خود ونیز مشکلات میل و لذت جنسی و انگیزش جنسی و کمبود اسپرم با تقویت اسپرم­سازی است.

 

4- روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است. روغن خراطین بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد.