درمان قرمز شدن چشم با طب سنتی گرداوری شد

 

درمان قرمز شدن چشم با طب سنتی

 

قرمز شدن چشم ها حالتی است که معمولا یک ترس را با خود به همراه خواهد داشت. چشم های قرمز تنها در برخی از مواقع خطرناک تلقی می شود ، اما در اکثر مواقع علل رایجی این حالت را برای چشم فرد به وجود خواهد آورد. یکی از شایع ترین علل خستگی چشم ها می باشد. علت رایج دوم رفتن آب در داخل چشم ها به دلیل شنا کردن بوده و بسیاری از علل رایج دیگر که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.

ممکن است قرمز شدن چشم های شما نشان از یک بیماری عفونی باشد. بیماری هایی همچون سرماخوردگی ، انفلوانزا یکی از جدی ترین بیماری های عفونی هستند که باید برای درمان آنها به پزشک مراجعه نمایید. در برخی از مواقع قرمز شدن چشم نشان دهنده ی حضور یک جسم خارجی یا گرد و غبار می باشد که یا با قطره ی چشم و یا با استفاده از گیاهان دارویی زیر قابلیت بهبود دارد.

در صورتی که قطره چشم در اختیار ندارید می توانید از محلول نمک در آب ولرم استفاده نمایید. سپس این محلول را توسط پنبه در داخل چشم های خود به صورت قطره قطره بریزید ، بدین ترتیب می توانید شستشوی چشم خود را به خوبی انجام دهید. چای!!! چای یکی از بهترین درمان های طب سنتی برای رفع قرمز شدن چشم ها می باشد. چای خشک شده را که خنک شده است (همانند چای کیسه ای) را بر روی چشم های خود قرار دهید . چای هم خاصیت خنک کنندگی و هم خاصیت رفع قرمزی چشم ها را با خود به همراه دارد.

خارش و قرمزی چشم های خود را با استفاده از بابونه درمان کنید . این گیاه یکی از تسکین دهنده ترین گیاهان برای مشکلات موضعی و مخاطی می باشد. بابونه را در آب جوش قرار دهید تا دم بیاید. این دمنوش برای رفع مشکلات چشمی شما بسیار مؤثر است.