هفته بیست و دو بارداری گرداوری شد

هفته بیست و دو بارداری

 

در هفته بیست و دو بارداری شما از یک انسان بزرگ و کامل نگهداری می کنید که روز به روز از نظر مغزی و جسمی و احساسی در حال رشد است. هر گونه تغییر در حالات و رفتار شما می تواند بر روی او اثرگذار باشد بنابراین در رفتار خود تجدیدنظر داشته باشید و یک ریتم ثابت را در پیش بگیرید. شاید در هفته بیست و دو بارداری از زیاد دستشویی رفتن خود گله و شکایت داشته باشید ، این حالت طبیعی است ، زیرا بدن شما به بزرگی رحم شما واکنش نشان می دهد و در مرکزی ترین اعضا ، مثانه قرار دارد. بنابراین احساس دفع ادرار بیشتر در شما دیده می شود.

برای دستشویی رفتن خود دقت داشته باشید که با بزرگ تر شدن جنین شرایط کمی سخت می شود بنابراین استفاده از توالت فرنگی بهترین گزینه می باشد. جنین در داخل شکم شما از هر نظری کامل و در حال رشد است ، از سر تا نوک پا و حتی سیستم تناسلی او که شامل بیضه و واژن و . . . می باشد هم همچنان رشد می کند و نسبت به قبل بزرگتر می شود. بنابراین باید احتیاط بیشتری کنید. در این زمان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزید ، زیرا هرگونه فشار زیاد و خسته شدن های بی مورد می تواند دلیلی بر فشار بر روی جنین داخل شکم شما در هفته بیست و دو بارداری باشد.

در هفته بیست و دو بارداری برخی از خانم ها از وجود خون در لثه های خود به هنگام مسواک زدن گله دارند ، این شکایت در این دوران کاملا طبیعی است. حتی ممکن است که با ترشحاتی از مهبل نیز مواجه شوید و در تنفس خود به مشکل بربخورید. به دلیل فشار بر روی بدن شما بخصوص در نواحی همچون ران ، باسن و شکم ترک ها بیشتر از گذشته می شوند. سعی کنید که نسبت به این ترک ها حساسیت زیادی نشان ندهید ، معمولا پزشکان برای بازشگت زیبایی دوباره رحم شما از ترکیباتی بهره می برند که به صورت کاملا ناحیه ی مورد نظر را به مانند روز اول باز می گرداند.

به ترشحات مهبل خود دقت داشته باشید ، ممکن است که در هفته بیست و دو بارداری خود این ترشحات از نظر ظاهری و بو تغییر شکل پیدا کنند ، بنابراین این موضوع مهم است که شما هرچه سریع تر این مشکلات را بیابید و برای رفع آنها با پزشک مشورت داشته باشید تا عفونت با عوارض جبران ناپذیری همراه نشود.

 

مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم بارداری