تخم شربتی و لاغری گرداوری شد

تخم شربتی و لاغری

 

تخم شربتی یکی از دانه های بسیار مناسب برای رفع عطش در فصل تابستان می باشد و در کمترین زمان ممکن پس از خستگی از یک روز کاری شما می توانید با استفاده از شربت این نوع دانه به یک آرامش نسبی نایل شوید. تخم شربتی بر اساس نظر بسیار از افراد یکی از دانه های بسیار خوب در جهت لاغری و کاهش وزن به شمار می رود. این نظر از سوی بسیاری از متخصصان فعال در طب سنتی نیز به اثبات رسیده است.

منظور از تخم شربتی در حقیقت همان دانه های مربوط به یکی از سبزیجات به نام ریحان می باشد که پس از قرارگرفتن در داخل یک لیوان آب به شکلی متفاوت از حالت اول خود در خواهد آمد. توجه داشته باشید که علت استفاده از این دانه برای لاغری و کاهش وزن وجود لعابی است که در اطراف این دانه در هنگام قرارگیری در داخل آب به وجود می آید. این حالت ژله ای و لعابی پس از مصرف می تواند به عنوان یک ماده ی انرژی زا تا مدت زیادی احساس گرسنگی در بدن شما را از بین ببرد.

افرادی که سال های زیاد از چاقی خود در عذاب هستند و بسیاری از قرص ها را برای کاهش این احساس یعنی گرسنگی در بدن خود ، استفاده می کنند ، تنها با مصرف یک یا دو هفته از این دانه یعنی تخم شربتی ، اثر معجزه آسای آن را بر روی کاهش وزن خود نیز احساس خواهند کرد. شما می توانید در روز چند بار از این شربت استفاده نمایید و با خیال راحت و با انرژی بسیار عالی به کارهای روزمره خود نیز بپردازید.

علاوه بر آن تخم شربتی می تواند آهن مورد نیاز و بسیاری از مواد معدنی شما را در بدن تأمین نماید و مصرف مکمل های فراوان را از شما دور کند. علاوه بر آن یکی از علل انتقال انرژی در بدن شما نیز توجه به موضوع قند خون است. با مصرف تخم شربتی حتی بدون وجود شکر در داخل مایع مربوط به شربت شما می توانید از انتقال قند به بدن خود اطمینان داشته باشید. زیرا در داخل تخم شربتی قند موجود است و تنها با استفاده از آن این قند به بدن شما منتقل خواهد شد.

افرادی که در هنگام مصرف شربت از تخم شربتی به همراه شکر بسیار زیاد و مواد افزودنی دیگر بهره می برند ، توجه داشته باشند که در این حالت تخم شربتی نمی تواند به کاهش وزن آنها کمک کند. پس بهترین راه حل برای شما استفاده از تخم شربتی بدون کالری با شکر بسیار کم است. اضافه کردن آبلیمو هم می تواند به رفع عطش شما کمک شایانی نماید.